Referenssit
Koulutuksessamme käyneitä
Antin asiakaspalvelukoulutus pureutuu tehokkaasti asiakaspalvelun kehittämisen ydinasioihin. Saimme koulutuksessa uusia oivalluksia henkilökohtaisten asiakaspalvelutaitojen ja organisaatiomme asiakastyön kehittämiseen. Antilla on syvällinen osaaminen asiakastyön kouluttamisesta sekä kiinteistöalalta. Koulutuksemme perusteella pidän Antin asiakaspalvelukoulutusta hyvänä sijoituksena asiakastyön kehittämisestä kiinnostuneelle organisaatiolle.
Antti on persoonallinen ihmisjohtaja, jolla on vahvat näkemykset johtamisesta ja tekemisestä. Antin tulokset yrityksessä ovat kiistattomat, hän on onnistunut tuomaan vanhaan yritykseen uuden kulttuurin.
Kiitos, ajatuksia herättävästä, innostavasta ja suorastaan ravistelevasta vastuuton työkäyttäytyminen luennostasi. Sain lisää virtaa ja aivan uudenlaista rohkeutta, sekä työkaluja tiimini johtamiseen ja omaan työhöni.
Suosittelen Antti Nevalaista puhujaksi työpaikoillenne!
Näin voimaannuttavaa valmennusta Suomessa kokee harvoin.
Työhyvinvoinnin kulmakivistä parhaiten mieleeni jäivät arjen innovatiivisuuden huomioiminen ja sisäisen asiakaspalvelun tärkeys organisaatiokulttuurissa.
Nevalainen sai pysähtymään rakentavan yhteistyön äärelle ja esitteli työkalut, joilla työntekijöiden ajatukset ja oivallukset saadaan osaksi organisaation myönteistä kasvutarinaa haastavissakin tilanteissa
Kiitos Antti, että annoit runsaasti ajateltavaa!