Johtajan kirje – Tiedän mitä pitäisi tehdä, mutta miksi en sitten tee niin?
Johtajan kirje – Kiitos tästä viikosta! Mitä opin työstä ja elämästä? Tiedän mitä pitäisi tehdä, mutta miksi en sitten tee niin? Kuuluu kysymys, jota itsekin […]
Vastuuton työkäyttäytyminen – Tämän hetken halutuin koulutus!
Mitä tällä hetkellä työyhteisöissä koulutetaan? No tämä vastuuton työkäyttäytyminen on ehdoton hitti. Tässä pieni esittelyanimaatio, katsohan kahden minuutin video. Pyydä sinäkin tarjous koulutuksesta omalle työporukallesi. […]
Johtajan kirje – Kiitos tästä viikosta. Palkittu kirjesarja jatkuu.
Johtajan kirje – kiitos tästä viikosta! Mitä opin työstä ja elämästä? Uusi kirjesarja. Kaupasta ulos kävellessä tulin huomanneeksi, että peliautomaatit on taas avattu. Nuo olivat […]
Asiakaspalvelu – kaikki todellakin myyvät, VAI?
Yrityksen kilpailuedut ovat tyypillisesti halvempaa hinnoittelua tai ainutlaatuisempaa tuotetarjontaa. Mutta on myös olemassa sellainen liiketoiminnan näkökulma, jolla saadaan yritykselle merkittävä kilpailuvahvuus. Ja se on paras […]
Meillä kaikilla on niin paljon energiaa ja mahdollisuuksia itsessämme!
On suuri sääli, kun tuolle voimalle ei löydy tietä ulos. Joskus ihmiset tarvitsevat vain pienen tönäisyn, hieman uutta suuntaa, oikeaa tukea matkalla, uusia ajatuksia ja […]
”Tiedätteks te kuka mä oon?”.
Olen monesti aloittanut valmennukseni esittäytymällä kysymyksellä. ”Tiedätteks te kuka mä oon?”. Vastaus on aika usein naurun remakkaa. Vastaan tuohon, että ”toivoisin olevani jo hieman kuuluisampi […]
Poikkeuksellisen hyvä johtaminen – mistä sen tunnistaa?
Aivan kuten urheilujoukkueet yrittävät ennustaa tulevia tähtiä, yritykset ovat yrittäneet kehittää erilaisia työkaluja vastaamaan näennäisen yksinkertaiseen kysymykseen: Minkälainen henkilö on meille paras tulevaisuuden johtaja? Käyttämällä […]
Asiakaspalvelijaksi pitää opiskella
Työ & Tekijä: Yritysvalmentaja Antti Nevalainen Asiakaspalvelijaksi pitää opiskella siinä, missä minkä tahansa ammatin osaajaksi. Mitkä ovat asiakaspalvelijan tärkeimmät taidot ja pitääkö asiakaspalvelijan olla miellyttävä? […]