Asiakaspalvelu – kaikki todellakin myyvät, VAI?
Yrityksen kilpailuedut ovat tyypillisesti halvempaa hinnoittelua tai ainutlaatuisempaa tuotetarjontaa. Mutta on myös olemassa sellainen liiketoiminnan näkökulma, jolla saadaan yritykselle merkittävä kilpailuvahvuus. Ja se on paras […]
Meillä kaikilla on niin paljon energiaa ja mahdollisuuksia itsessämme!
On suuri sääli, kun tuolle voimalle ei löydy tietä ulos. Joskus ihmiset tarvitsevat vain pienen tönäisyn, hieman uutta suuntaa, oikeaa tukea matkalla, uusia ajatuksia ja […]
”Tiedätteks te kuka mä oon?”.
Olen monesti aloittanut valmennukseni esittäytymällä kysymyksellä. ”Tiedätteks te kuka mä oon?”. Vastaus on aika usein naurun remakkaa. Vastaan tuohon, että ”toivoisin olevani jo hieman kuuluisampi […]
Poikkeuksellisen hyvä johtaminen – mistä sen tunnistaa?
Aivan kuten urheilujoukkueet yrittävät ennustaa tulevia tähtiä, yritykset ovat yrittäneet kehittää erilaisia työkaluja vastaamaan näennäisen yksinkertaiseen kysymykseen: Minkälainen henkilö on meille paras tulevaisuuden johtaja? Käyttämällä […]
Asiakaspalvelijaksi pitää opiskella
Työ & Tekijä: Yritysvalmentaja Antti Nevalainen Asiakaspalvelijaksi pitää opiskella siinä, missä minkä tahansa ammatin osaajaksi. Mitkä ovat asiakaspalvelijan tärkeimmät taidot ja pitääkö asiakaspalvelijan olla miellyttävä? […]
Kulttuurimuutosjohtaminen vaatii johtajalta esimerkillistä rohkeutta
Kulttuurimuutosjohtaminen vaatii johtajalta esimerkillistä rohkeutta ja onnistumisuskoa herättävää suunnannäyttämistä. Mistä tuo rohkeus ja usko tulee? Jokaisella yrityksellä on oma ainutlaatuinen yrityskulttuurinsa. Tämä kumpuaa ennen kaikkea […]
Työ & tekijä: Tilanne haltuun työpaikalla
Antti haastateltiin lehteen, lue ajatukset tärkeästä aiheesta – työpaikka kiusaaminen. Työpaikalla on kolmenlaisia ihmisiä. Heitä jotka kiusaavat, heitä jotka tulevat kiusatuiksi ja heitä jotka katselevat vierestä, […]
Kiitoksen aika!
Ähäkutti! Kirje tulikin ennen aikojaan. Eli, lupaa vähemmän, mutta teekin enemmän. Olet taatusti tervetullut joka paikkaan! Viimeksi kirjoitin teille siitä millä varmistat tuottavuutta, sekä kuinka […]